fredag 14 oktober 2011

Jag ska Friskisvärda!

Jag berättade ju om Friskis och Svettis och att jag ska värda eller hur? Nå på söndag så ska jag dit efter jobbet och få lära mig the ropes så att säga :) Kommer innan varje pass att bland annat sälja kort, eller ta betalt kanske se till att de som är unga skriver upp sig på listan och så. Kommer även sköta låsning av dörrar och musik och sen bara träna :) blir nog superbra! Är faktiskt entusiastisk över att få komma igång och dansa lite, och på mammas pass dessutom! Kul! :) Ni är välkomna att komma och träna med oss tisdagen den 25 oktober kl. 20 :) 


Lite kass Bild :/

Gud jag måste fortsätta plugga nu! Vill helst bara gå ut och promenera i fina vädret och sen gå och shoppa eller något kul ^^ får ta och läsa lite innan jag gör att det där i alla fall :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar