fredag 14 oktober 2011

2 grader

Klockan är 11 på förmiddagen och det är fortfarande bara 2 grader ute. Helt galet. Och jag som nyss skrev att jag så himla gärna vill ut och promenera i det fina höstvädret, kanske ska ändra det till vintervädret ^^? Nej, men det är fortfarande fint. Himlen är ju blå och solen tittar fram om än lite otydligt. Är det disigt på himlen någonstans? Jag ser nämligen bara blått men en svag sol :) Jag var ute och plockade bort Teeles tomater för de stackarna har vart ute i minusgrader flera dagar nu. Stenhårda var de. Ska väl försöka göra något åt de där plantorna snart så vi kan ställa undan krukorna någon gång. Och grillen också. Hade ju vart synd om snön plötsligt kom täckte dem. 

Lade tomaterna i vår fruktskål. Titta så orange/gul den är! Haha :)



Har läst några sidor om pengar nu, men jag ooooorkar inte. :P Kämpa på Laura!!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar