onsdag 24 augusti 2011

Laddar batterierna

Jag känner verkligen att jag behöver ta vara på de här två sista lediga dagarna.. på lördag och söndag jobbar jag nämligen, och sen är det ju måndag och skolan börjar. Onsdag, torsdag och fredag har jag dessutom ännu mer jobb, kvälls och nattpass. Får väl se hur det går. Och lördag och söndag jobbar jag med Emma på CC i Göterborg respektive Borås. Och ja, sen börjar skolveckan igen ^^ plus att det är McDonalds jobb helg även den veckan. Blite inte en enda ledig dag förrän.. hmm, ja torsdag den 8e sept då jag faktiskt inte har någon föreläsning. Annars är jag ledig första helgen 16, 17 och 18e september.. oh boy :D Kan nog inte säga annat än att tiden i alla fall kommer flyga. Så för att slappana av riktigt ordentligt tog jag ett bad och läste lite. Skönt.

Mamma var här på ett snabbis besök förut, mysig hon är min mams :)

Imorgon ska jag fika med Sanna! Kul kommer det bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar