torsdag 25 augusti 2011

Inte en minut för tidigt

Idag fick jag konstaterat att jag inte började kolla på nya datorer en minut för tidigt. Jag har alltså surfat, forskat, bestämt mig och ångrat mig om datorer i en veckas tid nu ungefär, och idag, bestämde sig min dator för att sega ner totalt! Det tog seriöst ungefär 20 minuter för mig att komma in på Facebook. Och det var efter att datorn varit i viloläge. Helt sinnesjukt. Kommer nog köpa datorn senast imorgon. Kanske antingen reservera eller köpa idag om det vill sig. Håller nämlligen på och försöker bestämma om jag ska köpa en viss Samsung på Elgiganten, och i sådana fall kanske den finns att ta hem redan imorgon. Men jag har inte allt för höga förhoppningar då jag egentligen vill ha en bättre processor, och det är inte alls säkert att den finns inne imorgon. Får se helt enkelt. Annars klickar jag hem en på nätet.

Ska snart iväg och luncha med Mamma, och sen klockan 14 kommer Susanna och Theo för en fika i stan :) gud så mysigt!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar