måndag 23 januari 2012

Sammandrag

Haft en mysig helg! Eller ja, snarare en halv vecka :) Onsdag - söndag var jag ju hos mamma och Stig och det var riktigt trevligt. Fick även inviga deras nya fina dusch som var riktigt lyxig. På torsdag var jag ju med Sanna och Sofia -  fick bland annat se Theo få ett spratt och bli överlycklig av att se Poppis - som i sin tur blev livrädd av att bli jagad av en gigantisk hund! Hehe. 

Fredag var det ju en lång skoldag, men ändå mysigt och annorlunda att åka till Vårgårda efteråt, och även dit från Vårgårda. En ny väg att åka buss på liksom. På kvällen käkade vi Tacos och jag upptäckte en urgooooood vitlökssalsa.. Åh herregud. Lova mig att ni alla går ut och köper Garlic Salsa!! 

På lördag var det jobb och snöstorm som gällde på dagen, och sedan bio - Sherlock Holmes. Den var riktigt rolig! Tydligen har många sagt att den är tråkig, att de somnat till den. Och ja, jag ska erkänna att jag var väldigt trött den första timmen, men det var mest för att jag körde i 50-60 i snöstorm hela vägen dit. Hua. 

Söndag blev en slappardag framför brasan med först ett program om hur man tillverkar en Ferrari (faktiskt ovanligt intressant) och sedan ett äckligare om ett djur som kallas Pungdjävular.. ja, det är ju också ett namn :) Fick skjuts hem - lyx! 

Idag hade vi lektion om Studieteknik i skolan. Fick lite tips om hur man studerar och minns bättre, och fick bekräftat att mitt minne är kasst. 

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar