torsdag 19 januari 2012

Mysdag

Det har varit en supermysig dag idag! Sanna och jag åkte till veterinären med deras framtida katt. Där gick det jättefort så väl hemma i Vårgårda igen kom Sanna och bebben in på fika. Mys! Lilla Sofia blir bara sötare och sötare för varje dag som går, helt underbar är hon. Hon har börjat le lite och gör massa söta ansiktsuttryck. Idag spenderade hon kanske 40 min med att bara stirra på något på bordet som vi tänkte var clementinerna. De var liksom det enda som hade en stark färg som syns tydligt ^^ så jag byggde ett torn till henne med clementinerna som hon kunde stirra på istället ^^ sötnöt!

Har även klämt in lite jobb och plugg. Började läsa marknadsföringsboken och då blev ögonen så tunga så tunga. Men nu myser jag framför brasan, läser jag något mer nu kommer jag däcka :D

Hoppas ni har det bra!


PS: jag stryper inte katten, det bara ser ut så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar