tisdag 24 januari 2012

Morgonfix

Jag ville verkligen inte gå upp i morse. Vaknade vid sjutiden och tänkte att jag borde gå upp - för att plugga bland annat - men jag ville inte. "Sov"(låg väl egentligen mest och halvsov eller myste) till strax innan 9! Och då upptäckte jag att jag lovat en referens att ringa kl 9, så det var bara att upp och hoppa och ringa jobbsamtal.

Har inte gjort något vettigt den timmen jag vart vaken. Klippt och klistrat med föreläsningsbilderna för att slippa anteckna allt han säger, och försökte lista ut hur man gör för att skriva ut duplex (fungerade till slut, fast kvaliteten på bilderna blev kass så man ser knappt vad det står, gah) och samtidigt uppdaterade jag iTunes och förde över några nya låtar till mobilen. Behövde lite variation kändes det som. Lyssnar ju på den där samma gamla musiken 2 timmar om dagen på bussen!


Pimmis är här inne och är supermysig. Fjäskis. Ligger här på golvet och stirrar på mig som att jag är hans absoluta favorit i världen! Haha :) följer vartenda steg jag tar också!


Knäppis-misse.

Dags för skola med Marknadsföring snart alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar