lördag 28 januari 2012

AAJ

Det var inte lugnt och fint jag vaknade idag kan jag ju säga.. uscha. Hade legat på en sida alldeles för länge inatt, och antagligen har jag legat och spänt mig som en galning också för det var banne mig inte skönt att vakna sedan. Svårt att förklara känslan, men det kändes som en slags nackspärr blandat med en helt otrolig huvudvärk! Det liksom gjorde ont verkligen när jag till exempel vände på huvudet. Det bara bultade och bultade, fast inte som vanlig huvudvärk utan ren smärta! Det försvann tack och lov efter en minut eller två, men när jag ställde mig upp kände jag mig rejält illamående också. Usch! Och för er som tror att jag var ute och festade igår eller drack massor har helt fel. Jag tror det var en bad case of the slappar-bakfylla.

Fikade med Benita på förmiddagen igår och sen hade jag sushi-kväll med massa tv. Tog ledigt från både skola och jobb helt enkelt! Men idag måste jag klämma in några timmar jobb till för att vara färdig för veckan. 4 hours to go! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar