torsdag 12 januari 2012

Helgens många planer!

Helgen börjar med, tro det eller ej, en tenta! Yes box. Imorgon mellan klockan två och sex sitter jag där i Folkan med ett tjockt frågehäfte, en klumpig miniräknare, ett lagtexthäfte och förhoppningsvis en Snickers framför mig med vad jag hoppas kommer vara oerhörd säkerhet över att jag kommer klara detta galant! Trots att jag har tenta imorgon sitter jag dock ändå nu här, med datorn i knät och tvn på i bakgrunden, haha, jag är hopplös! Okej, jag kanske inte är fruktansvärt orolig inför imorgon.. men måndag då!!!? Då har jag ju Statistiktenta, och den kan bara stoppa upp sig någonstans.. ursäkta ordvalet som inte existerar någon annanstans än i era huvuden just nu.

Efter tentan imorgon ska jag släpa mig hem. Kommer hem kanske runt halv åtta, åtta - och då ska jag rådäcka. Tro INTE att jag ska gå ut, för det kommer INTE hända.

Lördag kommer bli en spännande dag. På dagen kommer jag kanske att jobba, vi får se hur det känns med det, för jag har ju som sagt ännu en tenta att plugga inför. På söndag måste jag ju jobba, så då kan jag verkligen inte plugga. Lördagskvällen kommer nog bli desto roligare, tror och hoppas jag!

Nåja, nu har ni en kort överblick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar