torsdag 12 januari 2012

Stolt Gudmor

För en månad sedan (igår) föddes underbara Sofia, Sannas och Andreas lilla underbara guldklimp! Hon är otroligt fin och verkar vara en snäll bebis :) har träffat fina familjen ett par gånger, och sist jag var där knäppte jag följande ursöta bild på mamma och barn :)

Mamma Susanna och baby Sofia (snart 1 månad gammal på bilden)

Finaste familjen frågade mig också om jag vill vara Sofias gudmor, och självklart sade jag ja utan att tveka! Det är otrolig ära och något väldigt vackert att få vara någons gudmor! Och jag ska ta till mig jobbet så bra jag bara kan! :) Jag ska bland annat skämma bort henne så fort jag har pengar över ;) Älskar att köpa babykläder!

På tal om gudmor förresten. Har hört en del om att kyrkan valt att ändra namnet till fadder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar