söndag 28 augusti 2011

Sömnig värre

Jisses vad jag är trött. De två sista timmarna idag på jobbet slääpade jag mig fram. Usch. Och så var jag hungrig också. Men nu är i alla fall magen mätt. Köpte med pajer hem också, äpple till syster och blåbär till mig. Den var extra god idag tyckte jag, smakade nästan lite nötigt, och lite karamellaktigt. Mums.

Ska nog bege mig till sängen ganska snart faktiskt. Vid 22 i alla fall, då känns det lagom, om man ska upp vid 6 ^^ Bussen går i och för sig 7 så kan i alla fall sova till kanske 6.30? Den stannar här på Vänersborgsvägen, smidigt nog. Annars är det bara en introduktionsdag. Skaffa passerkort och så, fast jag har redan en, men får väl aktivera den igen. Bibliotekskort ska vi få också. På tal om inget beställde jag en bok idag. Eller ja, jag köpte den på Blocket för 150 kr. Den är tydligen i superdåligt skick men orka bry sig. Den kanske kommer på tisdag eller onsdag. Men fattas fortfarande en viktig bok, och en annans som jag inte vet om jag behöver eller ej.

Ska kolla in PingPong en gång till, vill inte missa något.
God natt på er allihop!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar