söndag 28 augusti 2011

Hellre tidigt ute än tvärtom


Nu är jag arbetsredo. Inte i klädväg, obviously, men har sminkat mig och vänt undan luggen. Kan ju inte jobba med luggen nere för man blir så himla svettig! I vilket fall, är hellre klar tidigt, än att stå och stressa med smink 5 min innan jag ska gå. Bilden är förresten tagen i iPhoto, bra va! Ser ni min fina HOME-kreation där i bakgrunden? Är mycket nöjd med den än faktiskt :)

Har hållt på och försökt rensa i mina bilder hela morgonen. Har ungefär 8000 bilder så det tar sin lilla tid. Men har ju inte ens fått över en tiondel till denna datorn än. Det är jobbigt att rensa foton. Man kan liksom inte bestämma sig för vad man ska spara och så. Piuh. Längtar till i kväll.. så att jobbet är överstökat för denna helgen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar