fredag 4 februari 2011

Trött

Puh, vad jag är trött! Imorse när jag gick upp för jobbet var jag sååå trött. Kunde ha somnat om när som helst, ståendes eller liggandes, så trött var jag. Kommer knappt ihåg promenaden till jobbet ens ^^ dagen gick bra idag iaf, hade mer koll på menyerna och så, och dessutom var det rätt så lugnt, till skillnad från igår. Däremot slutade kaffeapparaten att fungera så var tvungen att försöka sälja snabbkaffe till alla stackarna som ville ha latte. Haha.

Nu sitter jag och läser/kollar på National Geographic/surfar på snygga tidningställ. Verkar som ",hem" (kommahem) här i stan har den billigaste faktiskt! 219 kr och ingen frakt och man får den direkt. Den billigaste jag hittat på nätet är 239 + frakt. Så här ser den ut, den som jag är sugen på, och den hittade jag på O-Råsa's hemsida.


Tänkte att vi skulle förvara buffétidningarna där ^^ den ska ju nämligen hänga i köket :)

Nu ska jag snart in till stan och storshoppa på Apoteket med systeryster ^^
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar