fredag 4 februari 2011

När man inte har något bättre för sig så...

Inte haft något bättre för mig idag så det här är resultatet. Vet inte om jag gillar det riktigt än.. vad tycker ni?? Jag hade velat ha texten centrerad, och visst, kan göra det manuellt varje gång jag skriver ett inlägg, men det är för komplicerat! Försökte ändra det i HTML-mallen, men dumma blogger låter mig inte göra det! Vill ju också ha bilderna större, de är så pyttesmå just nu.. bah.. längtar tills jag kan ALLT om HTML/CSS så jag kan göra min EGNA blogg. Orka förlita sig på andra hela tiden ;)

Köpte tidningsstället i det förra inlägget på ",Hem" men när jag kom hem förstod jag att jag behöver någon speciell slags grej för att kunna hänga upp dem, täntke gå och köpa det, men då kom jag på att jag behöver en borr, för hålen i väggen antagligen sitter för tätt ihop för den nya upphängningsmanicken som jag kommer köpa.. inte har jag någon skruvmejsel heller. Så nu ska jag skicka iväg ett Bump till mamma och se om Stig kan ta med borren när de kommer och vi ska till Jönköping imorgon. Då kanske man kan få upp hyllorna för en gångs skull också!

Nu ska jag läsa lite.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar