onsdag 14 december 2011

Julgodis. Nääääär?!

Jag har inte tid, men jag vill/borde/måste göra julgodis inför middagen här på lördag!!

  • för det första vet jag inte när jag ska klämma in det (har fortfarande 7 h jobb att göra denna veckan  + skola + plugga) 
  • för det andra måste jag köpa lite mer saker (typ mörk choklad, nötter och mandlar) 
  • och för det tredje.. när ska jag klämma in det!! (just det, hade redan nämnt det)
Vill i alla fall göra tryfflar, kanderade mandlar, kola (måste köpa en termometer också) just det:
  • för det fjärde, hur ska jag ha råd!
Nåja, någon som inte har med julgodis att göra men som har med jul att göra: jag fick skriva en lite julberättelse på Cultural Cares hemsida, gå in och kolla allihop :)!

Kolla i högre hörnet!! :D Häftigt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar