onsdag 2 november 2011

Längtar tills klockan är 14.01 imorgon

Då är tentan helt säkert över. Oavsett om jag går innan 14 (osannolikt), så är jag klart då. Åh vad jag längtar. Jag har skrivit allt som har med makron att göra så många gånger nu att jag börjar tröttna på att skriva det, vilket inte är bra.. tänk om jag känner så på tentan också.. orkar inte, skit samma? Inte för att detta betyder att jag kan, jag är bara trött på att skriva det lilla jag kommer ihåg, och har ingen lust att kolla upp det jag inte kan :S

Skulle köpt den där statistik-boken idag också men den är tillfälligt slut överallt. Vad faaan.. får väl nöja mig med att ha den på datorn då och betala 400 spänn för att få den utskriven istället :S Blä.

Mamma ska klippa och färga sig hos syrran idag så efter det ska vi fika. Längtar till dess också så att jag får en paus.. Helt snurrig i huvudet känner jag, och sov som en kråka i natt. Kommer nog vara rejält trött imorgon. Måste se till att ta mig till en affär idag också och köpa massa snacks att ha med på tentan!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar