fredag 4 november 2011

Buzzador!

Det har varit otroligt dåligt bloggande från min sida den senaste tiden, sorry about that! Har helt enkelt inte haft tid, ork eller inspiration till att skriva och då låter jag bli :)

Tentan igår gick toppen! Eller ja, vi ska väl inte gå händelserna i förväg, men jag är väldigt säker på att jag fick godkänt i alla fall :) I morgon ska jag hålla informationsmöte i Göteborg och är jättenervös mest för att jag ska komma ihåg allt jag ska säga! Hoppas det går bra :) När jag kommer hem ska jag nog baka kakor ^^

En sak som jag glömt att nämna är att jag har kommit med i en Buzzador-kampanj för LoveFilm, vilket innebär att jag kommer att bjuda hem några på filmkväll snart! :D! Vad vill ni se? ;) 2 månaders gratis film alltså, så hör av er!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar