söndag 12 juni 2011

Luckor

Har städat rent köket och torkat av soffbordet. Det är de två sakerna i hemmet som alltid behöver städas enligt mig.. Köket blir ju sketet bara man sätter foten där inne och soffbordet har en glasskiva på toppen vilket gör att den blir smutsig väldigt lätt. När jag väl höll på med köket fick jag också för mig att göra rent köksluckorna en gång till, bara lite grann, för när man går riktigt nära ser man hur äckliga de faktiskt är! Nåja. Säg vad ni vill om mig och städning, men jag vill i alla fall inte komma hem till ett stökigt hem efter kryssningen ;)

Sitter just nu och beundrar mina ringar ^^ älskar verkligen mina ringar!! Känner mig inte som mig själv när jag inte får ha dem på mig :) Tänker njuta av dem dessa lediga veckor ;)

Hoppas allt är bra med er! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar