lördag 16 april 2011

Börjar bli nöjd

Hejsan svejsan

Nu har jag hållt på i timmar med projektarbetet, och jag börjar faktiskt bli nöjd!! Fast har inte ens börjat med sidorna för själva bildgalleriet ^^ känner på mig att det kommer bli tufft :P Men så här ser det ut än så länge! Kom ihåg att detta bara är en bild, kan inte publicera någon länk eftersom jag inte har något webbhotell.. så småningom när jag lägger upp de på skolans mapp kommer ni kunna se den dock :)


Länkarna där ner har jag gjort iordning dock.. och allt ser likadant ut när jag klickar på dem vilket är toppen!! :) Blogg-länken leder såklart raka vägen hit ;)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon för jobb i Gbg på Cultural Care! Sen mellan 22-02 är det jobb på Mc, vill inte ens gå in på hur jobbet gick idag.. blää.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar