lördag 23 april 2011

44

Tror ni mig om jag säger att det är 44 grader på altanen? Kanske inte. Och dessvärre vet jag bara 2 personer som faktiskt håller med mig i mitt påstående. Är det inte helt galet eller vad?? I Vermont verkar det fortfarande snöa varje dag, och här är det full sommar. Gott. Lite lustigt också med tanke på att när jag var där förra året, var situationen raka motsatsen. Där jag var, i Vermont, var det sommar nu, och här i Sverige var det snödrivor höga som hus. Hihi ^^ Kanske är jag som är väderguden ;)

I vilket fall som helst har jag till och från suttit där ute i stekhettan och läst och umgåtts. Har för övrigt efter en del övertalan från mammas sida börjat läsa Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Än så länge verkar den bra i alla fall. Försöker förtvivlat tänka på annat än det väntande jobbpasset som nog med all säkerhet kommer vara rena helvetet. Inte nog med det kommer jag bara komma hem och lägga mig, och vakna och gå till jobbet igen, och gå och lägga mig och gå till jobbet igen.. Kul va! :)


Lite solbränna börjar jag få i alla fall ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar