lördag 12 mars 2011

En trött Laura

Hej på er!

Idag är jag trööööött. Ögonen svider.. borde egentligen kanske ta en tupplur, men det brukar oftast gå i baklås för mig, brukar vara tröttare efter en tupplur än jag var innan. Idag ska jag jobba länge, men tiden brukar gå snabbt iaf så ska försöka skita i klockan och bara jobba på. Jobbar mellan 17-02.

Igår var de flesta kunderna trevliga, även fast jag var ensam i kassan och köerna gick till dörren i princip så stressade jag inte upp mig. Det var en person som beställde 20 cheese, och påverkade som alla var trodde de andra efter den gruppen att de inte hade något emot att vänta, men ja, 5 min senare när de kommer och vill ha sina egna cheese och jag förklarar att de inte är klara än förlorade de förståndet iaf ^^ haha, beställ inte cheeseburgare då om jag specifikt säger att det kommer dröja en kvart på dem :P bara ett tips till er där ute.

Tittade ju på Trassel igår, och måste säga att den var grymt rolig! Älskade speciellt hästen Max. Dialogerna var mycket roliga, fanns många roliga citat. Slutet var så typiskt Disney, för visst bryr man sig inte ett skvatt att den som tagit hand om en i 18 år dör (även fast hon är ond).. :P



Nu ska jag läsa lite bloggar och så :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar