tisdag 8 mars 2011

127

Idag har jag slappat. SLAPPAT! Fast har vart jäkligt uttråkad samtidigt.. Har vart inne i stan en kortis, druckit ischai på espressohouse och köpt semla. Bageriet hade bara semlor med vaniljkräm kvar, men det du funkade för mig, den var godare så;):)

Sen har jag kollat på två filmer: life as we know it och 127 hours. Den första var helt klart bra, rolig, men man blev ju inte direkt överraskad på slutet = förutsägbar film..

Hade INGA förväntningar på den andra filmen, så jag blev glad när jag i slutet älskade den. Det faktum att det ju är en sann historia gjorde den 100 ggr bättre. Tårarna rann verkligen i slutet. Brydde mig inte ens om att torka bort dem, det kom nya hela tiden^^ nåja, rekommenderar den verkligen:)




Nu: big brother :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar