tisdag 1 februari 2011

God morgon februari!

Idag ville jag verkligen inte gå upp.. funderade ärligt talat på att somna om där vid halv tio, men med det faktum att jag kommer behöva gå upp innan 6 om två dagar ringandes i öronen slet jag mig ur sängen. Anledningen till den trötta Laura var att PEAB är hos grannarna och hammrar och bankar på väggarna!!! Hjälp. Ringde även McDonalds så fort jag vaknade för att varna de så tidigt som möjligt om att jag inte kan arbeta den 16:e (alternativt att jag börjar senare), men naturligtvis går det då inte att prata med personalchefen. Ska försöka igen senare.

I-landsproblem 2 idag är att jag inte kan bestämma om jag ska tvätta håret idag, eller imorgon efter jobbet. problemet är att jag ju inte vill se ut som ett råttbo i håret på jobbet imorgon, hinner ju inte duscha innan jobbet, så måste göra det idag, eller efter jobbet imorgon. Väldigt jobbigt det här :P

Är förresten 1:a februari idag, hoppas våren kommer jättetidigt iår :P

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar