måndag 31 januari 2011

Tänder på schemat

Hjälpus vad jag har haft mycket plack på tänderna de senaste dagarna (ursäkta det inte allt för mysiga ämnet) så idag var jag tvungen att göra något åt situationen! Borstade noggrant, tandtrådade och sköljde med Dentan. Nu känns det mycket bättre :)

Annars har jag i princip bara läst idag. Den boken jag fick idag var ju inte tillnärmelsevis lika trevlig och lättläst som bok nummer 1! Men jag betade mig iallafall igenom mina de 5 tjocka kapitlen med bara text, och ja, förkortningar. Jisses. Men nu har jag iallafall förstått principen ;)

Imorgon blir det föreläsning, men tyvärr måste jag smita tidigare eftersom sista bussen hem går en halvtimme innan föreläsningen slutar. Om jag missar den måste jag ta bussen till Gbg, och sen tåget hem. Blä. På tal om Gbg, den 20:e har jag bokat in en Cultural Care träff igen. Tror jag skrev om dem träffarna tidigare i månaden.. ska vara där och hjälpa till och intervjua tjejer som vill bli au pairer och så :)

Imorgon har jag lite att göra innan jag kan dra förresten, och jag skriver ner det för att jag ska komma ihåg det. För det första måste jag ringa McDonalds och säga att jag inte kan jobba dagen efter skolan om 2 veckor eftersom jag kommer hem sent, och inte kan gå upp 5 på morgonen direkt efter det! Gudars. Sen har jag en till sak att göra, men det är hemligt. Hihi.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar