torsdag 20 januari 2011

Jobb, jobb, bara jobb

Hej på er!

Jag sitter hemma just nu, är på min lunchrast. Då är det bra att jobba nära hemmet! :D Börjar igen om 25 min, så ska bege mig om ca 20 ;)

Det händer inte så mycket roligt med mig just nu, inte mer än att jag jobbar hela helgen. Imorgon på både Balders Hage och McDonalds, det kommer suga rätt rejält. Jag vill inte till McDo, jag gillar ju Balders Hage :( Såg en utomordentligt söt kille igår på lunchen också, men vette tusan hur jag ska få reda på vem han är ^^ Så där sket det sig. :P

Just det, glömde säga att tv:n inte funkar hos oss längre. Skulle insallera om saken med de nya koderna som telia skickat hem till mig, enda problemet; KODERNA FUNKAR INTE. Så det enda vi kan se på nu är en rosa skärm där det står Välkommen med stora bokstäver. Suck. Måste ringa Telia, men hur dyrt kommer inte det att bli på en skala. Gah! Fattar inte varför de skickar hem saker som inte funkar. Dumstrutar.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar