torsdag 27 januari 2011

Förändring!

Jag är så himla sugen på förändring just nu. Vet inte med vad. Kanske på bloggen? Lite sugen på att gå mer åt det ljusa hållet nu när det är vår. Men jag har svårt för ljusa färger! Dessutom känns det lite onödigt att ändra utseendet på bloggen just nu, kanske får vänta tills jag läst mer i min webbdesign kurs och sen skaffa Wordpress istället? Det negativa med Blogspot är ju att man inte är särkilt fri att ändra utseende på bloggen, och det negativa med Wordpress är ju att man måste betala för att andra ska se att man ändrat något. Blää. Blogg.se är egentligen det enda som är bra, men då kan man inte blogga från mobilen, eller jag har inte hittat någon app för det iaf. Kanske ska titta in på detta mer.

Jag var så uttråkad idag att jag tog ännu en tripp (kort promenad) in till stan för att "shoppa". Nåja. Blev ju mest slöseri med pengar men men. Fick mig iaf en ny mascara och puder. Köpte även en onödig Chai Latte som inte ens satt bra i magen denna gången. Sen blev det thaimat (ännu onödigare än chailatten) och besök på Nikita. Imorgon ska jag klippa och färga mig igen. Jippey! Men dyrt igen ^^

Nu ska jag försöka hitta på något att göra. Känner för att Photoshoppa, men har inget att photoshoppa så jag vet inte hur bra det kommer gå.

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar