måndag 23 april 2012

Jobbat och lekt

Har suttit och jobbat i 2 timmar nu. Ganska snabbt har det gått faktiskt, bra! Har också extraknäckt som matchingteam, hehe, har föreslagit en au pair till min gamla värdfamilj nämligen, så vi får se vad de säger :)

Sen tog jag en paus och lekte med datorn lite, kikade runt på Firefox inställningar eftersom jag upptäckte att jag plötsligt inte kunde ladda ner PDF-filer lika smidigt som jag brukar kunna. Hittade inte denna funktion men däremot hittade jag till Firefox add-ons och kunde byta stil på webbläsaren, kul! Jag gjorde detta på min gamla Dell en gång i tiden men trodde inte det var möjligt på Mac, där ser man, man lär sig något nytt varje dag!


Fint va :)?

Om en och en halv timme ska jag lyssna på en intervjutekniksträning online med jobbet. Ska bli kul att få lite tips på hur man intervjuar bättre, det har alltid varit lite lurigt tycker jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar