tisdag 24 april 2012

600

Detta är inlägg 600, tråkigt att ingen egentligen ser att jag skriver detta historiska inlägg.. men det är ju mitt fel, jag valde att ta bort tumbnailet som gjorde att man på facebook kunde se varje gång jag lade upp ett inlägg och alla tror väl fortfarande att jag inte längre bloggar. Men jag kanske inte kommer blogga länge till igen så känns onödigt att börja gapa och skrika om det! Grattis till mig i alla fall! Har ju dock bloggat mer än 600 inlägg egentligen, hade ju ett antal inlägg på min gamla blogg på blogg.se också. Saknar den lite..

Idag har jag faktiskt inte gjort mycket vettigt! Åkte med Sanna till Alingsås för att storhandla (hon storhandlade, jag barnpassade) och sedan åkte vi hem till henne för att mysa och äta oss spyfärdiga på kladdkaka. Har jobbat några timmar också men inte lika mycket som igår dessvärre. Ska ju till skolan på förmiddagen imorgon och sedan träffa Sanna igen (tillsammans med Amanda och Felix) på eftermiddagen, så kommer inte hinna med så värst mycket då heller! Vad jag dock måste göra är godkänna en ansökan och ringa en referens.. när vet jag ej..

Bjuder på bilder av sötnosen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar