onsdag 18 januari 2012

Sen föreläsning

Sitter i skolan och dricker på en HELT gratis latte från McD. Det underlättar faktiskt min fattiga plånbok att en gång ha jobbat där och varit smart nog att samla på mig kaffekuponger. Det är jag i alla fall värd, så mycket som jag slitigt där. Tycker jag.

Förläsningen börjar inte förrän 15 idag och håller på ända till 18. Gäsp. Sen blir det till att fara hem och direkt på bussen och åka till Vårgårda. Ska spendera flera dagar där! Det känns lättast med tanke på att jag ska hjälpa Sanna imorgon (om hon fortfarande vill ha min hjälp:), och ändå ska till till Vårgårda på fredag då jag ska jobba på lördag! Det blir helt enkelt för mycket åk om jag efter varje aktivitet väljer att åka hem. Så därför tar jag bussen till skolan från Vårgårda, samma buss som Benita! Jippey:) problemet ligger dock i allt jag måste ha med mig!

Yes. Där tog fantasin slut, så hejs svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar