söndag 15 januari 2012

Kan någon ta bort den här stresskänslan!?

Jag sov relativt bra inatt, vaknade 8.04 och klockan skulle ringa 8.05 = nöjd. Men jag hade en hemsk dröm någongång mitt i natten, blä! Drömde att jag var en halv poäng från G på tentan. Usch!! Och den är imorgon :S:S hjälp mig!

Längtar så till att klockan är 14 på måndag. Då är tentorna gjorda och jobbhelgen överstökad (jobbar nästa lördag också, men i Borås, det är bättre! Mindre stress) okej, ett djupt andetag och jag får hoppas att min dator samarbetar på detta massiva möte och vill visa presentationen, annars tror jag att jag dör. Haha!

Resväskan är fullpackad med jobbmaterial! Och fick nästan hjärtattack precis. Satt med tågkortet på benet och så såg jag den ramla! Började typ krypa på alla fyra för att konduktören kommer ju snart! Lett ich letar, men den är spårlöst försvunnen.. Sen hittar jag den i väskan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar