tisdag 17 januari 2012

Julen SKA ut!

Det är oförlåtligt hur lata vi har varit med att slänga ut julen! Jag skyller på alla mina tentor i kombination med jobb! Nu börjar jag rysa varje gång jag ser en tomte. Nej, idag ska julen UT!

Titta på den där tomtetanten som gömmer sig bakom gardinen - en riktig luring!

Jag började med att lite lugnt plocka undan alla tomtar som gömmer sig i husets alla vrån, och sen gick jag och hämtade lådorna från källaren. Men jag kan inte göra så värst mycket mer nu då syster sover. Satte mig och myste med finaste missen istället - såg ni förra inlägget! Herregud vad söt han kan vara ibland. Lilla Pimpim :)

Klockan ett hoppar jag på bussen till Borås. Introduktion till Mikroekonomi idag. Oj oj oj. Undrar hur det ska gå. Ingen verkar ha gillat den kursen! Jag har i alla fall en plan, och det är att sätta mig och börja läsa boken på bussen - IDAG. Man ska börja tidigt sägs det!

Hej så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar