söndag 6 november 2011

Söndag är städdag!

Härligt att äntligen ha en dag då jag inte behöver göra någonting, det var längesedan det!! Så jag började dagen med att jobba, hahahah! Nej, det är inte så farligt som det låter :) uppdaterade bara datasystemet efter mötet igår. Det i morgon det jobbiga kommer, då jag måste ringa massa igen :D Efter det åt jag i alla fall frukost och såg "Another Earth" - praktexempel på en film som är något helt annat än man tror det ska vara. Men bra för det!

Sedan tog jag tag i lägenheten, för hjälp vad stökigt och äckligt allt varit här de senaste månaderna, typ. Badkaret speciellt. Kändes inte direkt som jag blev ren när jag badade i den sist kan jag säga! Och ni skulle ha sett hur det såg ut under handfatet innan jag städade, men kolla nu!!


Jag måste säga att lägenheten nog inte varit så här ren sen vi flyttade in! Gjorde bland annan också rent alla luckorna i köket, det är förunderligt hur äckliga de är när man går riktigt nära och kollar. :) Får passa på och storstäda nu, för snart börjar två nya kurser och då har jag ingen tid igen ;)

Ska strax baka jordnötskakor, så fort smöret blivit rumsvarmt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar