tisdag 1 november 2011

Det är inte sant!!

Alltså, det här här ta mig *** inte sant.. jag har fått munsår igen!! Åh vad ledsen jag blir :( det är ju otroligt dåligt tajmat med informationsträff på lördag och allt, jag vill inte att stå där uppe och känna mig obekväm med ett jäkla munsår som täcker halva ansiktet. Är jag så stressad inför allt, tentan och mötet, att munsår ploppar upp, det ena efter det andra?? Hade ju ett för 2 veckor sen, och för några dagar sen kändes det som jag fick ett igen (smetade på kräv snabbare än kvickt) men det blev inget. Och det var ju falskt alarm i alla fall, för nu har jag ett igen och det ser ut att bli stort. Jäkla skit rent ut sagt.

Jag har skola idag och 45 personer att ringa angående mötet på lördag. Igår ringde jag ca 50 pers och mitt huvud var helt slut efteråt. Det är ju många fler att ringa nu i början så klart, så det var tufft. Även där lite dumt tajmat med tentan ^^ har knappt pluggat allt, så det är väl på ett sätt bra att jag har en sista föreläsning idag.

Åh vad ledsen jag blev nu:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar