måndag 24 oktober 2011

Lovelydovley

Hej hej!

Vill ni veta vad jag gjort idag? Jag har tvättat mina McDonalds arbetskläder för sista gången! Gjorde detta så att jag snart kan lämna in dem ^^ Göttans :)

Tacolunchen hemma hos Nicklas idag var underbart roligt! Måste säga att det är rätt gött att vara student ibland. Vi bestämmer att vi pluggar hemma hos någon och spenderar kanske en timme på att gå igenom grupparbetet för att sedan laga tacos ihop, awesome :D Att sen få mysa med världens sötaste Mjau var inte heller helt fel :)

Sen fick jag ett mejl från CC där jag fick två uppgifter tills utbildningen på onsdag, nämligen att först planera ut några dagar då jag kan hålla möten, och sedan skriva en liten informationstext om mig och skicka med profilbild (något som ska vara i informationsträffsinbjudan verkar det som!). Jag skickade med 3 foton för det kändes så fel att välja en, och svår.. :P

Nu ska jag läsa igenom grupparbetet en gång till och se så att det inte är några allvarliga fel i den, sen är jag rädd att jag inte orkar något mer idag..

Kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar