söndag 23 oktober 2011

Cupcake-frenzy

Titta sicka fina cupcakes jag bakade igår :) Eller ja, bakade muffinsen i förrgår och glasyren igår ^^
Mamma hjälpte till också, och syrran :)!

Dessa gjorde jag själv, det skulle med till Sannas babyshower! :)

Det blev så mycket glasyr kvar så mamma bakade nya muffins när jag var hos Sanna. De med vit glasyr där uppe (och nere) där muffinsen är i lite ljusare färg. Olika smetar vet ni! :) Glaseringen skötte systeryster!

Jag hade flera sådana söta gubbar som skulle matcha barntemat bättre :)
Jag tyckte det var så kul att laga cupcakes så jag började redan planera julcupcakes! :) På tal om jul så lottade vi igår vem man ska köpa present till, så nu slipper man köpa till hela drösen ^^ det blir billigare så, fast att lottningspresenten ska vara runt 500 kr ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar