torsdag 27 oktober 2011

Buntar

Gårdagen var otroligt givande! Spenderade hela dagen med att gå igenom presentationen som jag kommer använda mig av på mötena (hjälp, har en om en vecka!!), intranätet, datasystemet med mera. Min hjärna snurrade, bokstavligen, precis innan jag skulle ta bussen till tåget igår i kväll. Jag satt på en stol och kände hur allting rörde på sig, mysko :/ Men som sagt, har lärt mig massor och nu gäller det bara att få mejladress och lösenord så ska jag köra igång. Men hur jag ska minnas hur man gjorde allt är en annan fråga. Därför skaffade jag Skype idag så att jag kan fråga kontoret om allt ^^

Och jag fick buntar av kuvert, broschyrer, affischer m.m. Hjälp! Men väldigt bra! Även en massa intervjuunderlag så jag slipper slösa skrivarpapper på det, härligt :)

Har även spenderat lite av morgonen till att betala hyra, skriva på autogiro för hyran (en sak mindre att tänka på) och göra talkort till seminariet i morgon men har däremot inte hunnit plugga Makro, tenta om en vecka och jag har ingen aning om hur det ska gå :/

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar