måndag 6 september 2010

Slut på veckan

Söndagen är klar!! Det gör mig glad, för det betyder att det imorgon är måndag, aka min sista hela vecka. Och jag jobbar inte ens varje dag! Jobbar måndag, tisdag (kanske bara halva, iaf inte tills åtta ;) och halva onsdagen. Sen är det packning som gäller och sen på lördag J och att visa henne runt. Den här veckan kommer flyga iväg!!! Jag kommer sakna min familj här, men jag är faktiskt redo att åka hem. :)

Imorgon verkar det som att jag, S och K ska åka till Burlington. Det lär ju bli intressant att se hur det går, men kan bli skoj ;) hoppas S sover bra bara. Den här heltidsmamma grejen börjar få sitt onda grepp på mig nu ;) är trött. Så ikväll ska jag spendera en timme innan läggdags genom att kolla på ett riktigt dumt program: big brother ;) bara för att sluta tänka på allt jag tänker på ^^

Puss och kram!



1 kommentar: