torsdag 1 september 2011

Plugg

Sitter här och försöker läsa Structure in Fives, och på samma gång komma på smarta frågeställningar till den här rapporten som vi fick veta idag ska göras, lämnas in och redovisas om 3 veckor. Kan ju på en gång säga att jag inte längtar! Uppgiften går ut på att vi ska intervjua en VD (helst) om hur organisationen är uppbyggd, eller något. Se, jag kan inte ens förklara uppgiften, hur ska jag då skriva en hel rapport på 8 sidor om det. Och inte ska vi göra det själv heller, utan i grupp. Usch vad jag är anti grupparbeten. Vi får se hur det går dock. Jag hoppas att de andra i min grupp är riktiga smartskallar så jag kan få lite inspiration från dem :D

Har fortfarande inte fått Makroekonomi-boken, och vi ska ha läst 4 kapitel tills i morgon om man vill ha någon slags chans att förstå vad han babblar om. Är dessutom rädd att den inte hinner komma innan helgen, och då är det riktig katastrof, för då ska jag ha läst ytterligare två kapitel till måndag. Så det innebär i princip att när boken väl kommer måste jag plöja igenom ca 150 sidor ren nationalekonomi. My god.

Börjar redan bli stressad och få hjärtklappning över skolan. Vad har jag gett mig in på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar